تب

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:2/16   Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What are you going to do next weekend?

2. What about your cousins?

 

امروز پس از warm up:

صفحه ی 120 از کتاب اصلی تدریس شد.

گرامر درس 15 مرور شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  116 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 116 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد 

لطفا پسرم شعر صفحه ی 118 را همراه با CD تمرین کند.

لطفا پسرم متن صفحه ی 120 را همراه با CD بخواند. روخوانی و روان خوانی آن را تمرین کند.                           

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:2/13   Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What did you do yesterday?

3. ٌWhat are you going to do tomorrow?

 

امروز پس از warm up:

گرامر درس 15 مرور شد.

شعر صفحه ی 118 در کلاس خوانده و تمرین شد.

صفحه ی  71 کتاب Grammar Friends در کلاس انجام شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  116 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 116 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:134-141)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 118 را همراه با CD تمرین کند.

لطفا پسرم صفحه ی 72 کتاب گرامر و  صفحه ی 111 کتاب کار را انجام دهد.                              

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:2/6   Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What day was yesterday?

3. ٌWhat have you got in your backpack?

 

 

امروز پس از warm up:

لغات بالای صفحه ی 116 در کلاس مرور و spell آنها تمرین شد.

role play درس 15 تدریس و در کلاس تمرین شد.

animated story درس 15 در کلاس دیده شد و پسرانم درباره آن صحبت کردند.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  116 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 116 تصاویر 1 و 2 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:134-136)

لطفا پسرم متن صفحه ی 114 را همراه با CD خوانده روخوانی و روانخوانی آن را تمرین کند.

لطفا پسرم صفحه ی 70 کتاب گرامر را انجام دهد.

صفحات 107و 108 کتاب کار در کلاس انجام خواهد شد.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:2/4   Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What day was yesterday?

3. ٌWhat did you do on Friday?

 

 

امروز پس از warm up:

متن صفحه ی 114 مرور شد.

لغات بالای صفحه ی 116 تدریس و در کلاس تمرین شد.

Grammar friends  در کلاس انجام شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  116 تمرین شود. 

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:134-136)

لطفا پسرم متن صحه ی 114 را همراه با CD بخواند و روخوانی و روان خوانی آن را تمرین کند.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:2/3   Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What day was yesterday?

3. ٌWhat did you do on Friday?

 

 

امروز پس از warm up:

بخش اول صفحه ی 115 از کتاب اصلی تدریس شد.

شعر صفحه ی 112 در کلاس خوانده شد.

متن صفحه ی 114 در کلاس مرور شد و spell لغات آن پرسیده و تمرین شد.

صفحه ی 106 کتاب کار در کلاس و در گروه انجام شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  110 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 110 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:130-135)

لطفا پسرم با توجه به بخش اول صفحه ی 112 دو سوال برای بخش 2 همین صفحه بنویسد و به آنها پاسخ دهد.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:2/2   Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What day was yesterday?

3.What do we use a tent for?

4. Do you like camping?

 

 

امروز پس از warm up:

صفحه 114 از کتاب اصلی تدریس شد.

شعر صفحه ی 112 در کلاس خوانده شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  110 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 110 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:128-132)

لطفا پسرم روخوانی و روانخوانی متن صفحه ی 114 را همراه با CD تمرین کند.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:1/30   Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What day was yesterday?

3. Dig you play basketball / football/computer games yesteday?

 

 

امروز پس از warm up:

صفحات 112 و 113  از کتاب اصلی تدریس شد.

بخش speaking صفحه ی 112 در کلاس و در گروه تمرین شد.

شعر صفحه ی 112 در کلاس خوانده شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  110 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 110 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:128-132)

لطفا پسرم صفخات 100 و 101 کتاب کار را انجام دهد.

لطفا پسرم با توجه به بخش اول صفحه ی 112 دو سوال برای بخش 2 همین صفحه بنویسد و به آنها پاسخ دهد.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:1/29   Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What day was yesterday?

3. Did you have a good day yesterday?

 

 

امروز پس از warm up:

Role Play صفحه ی 110 در کلاس و در گروه تمرین شد.

صفحه ی 111 ار کتاب اصلی تدریس شد.

شعر صفحه ی 112 در کلاس خوانده شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  110 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 110 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:128-130)

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:1/28   Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What day was yesterday?

3. Did you have a good day yesterday?

 

 

امروز پس از warm up:

صفحه ی 110 ار کتاب اصلی تدریس شد.

animated story درس 14 در کلاس دیده شد.

spell لغات درس بالای صفحه ی 110 در کلاس تمرین شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  110 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 110 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:128-129)

لطفا دیکته ی کلمات مشخص شده ی زیر به صورت شفاهی تمرین شود:

paintbrush -  apron - calculator

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:1/27 Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What did you do yesterday?

3. Did you go to the cinema/ theater / park?

4. Did you do your homework?

 

 

امروز پس از warm up:

گرامر درس 13 مرور شد.

لغات بالای صفحه ی 108/104 مرور شد و spell آنها در کلاس تمرین شد.

صفحه ی 108 کتاب اصلی مرور شد.

بخش های سpeaking و writing صفحه ی 109 تدریس شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  108 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 104 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:124-127)

لطفا پسرم روخوانی و روانخوانی متن صفحه ی 108 را همراه با CD تمرین کند.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:1/26 Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. How was your weekend?

3. Did you go to the park/ listen to music/ play?

 

 

امروز پس از warm up:

گرامر درس 13 مرور شد.

لغات بالای صفحه ی 108 مرور شد و spell آنها در کلاس تمرین شد.

صفحه ی 109 کتاب اصلی تدریس شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  108 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 104 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:123-127)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 106 را تمرین کند.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:1/23 Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What did you do yesterday?

3. Did you go to the park/ listen to music/ play?

 

 

امروز پس از warm up:

گرامر درس 13 مرور شد.

لغات بالای صفحه ی 108 مرور شد و spell آنها در کلاس تمرین شد.

صفحه ی 108 کتاب اصلی تدریس شد.

ببه منظور تقویت مهارت های speaking و listening کارتون در کلاس دیده شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  108 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 104 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:123-126)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 106 را تمرین کند.

لطفا پسرم صفحه ی 100 کتاب کار را انجام دهد.

لطفا دیکته ی کلمات مشخص شده ی زیر به صورت شفاهی تمرین شود
( Spelling Bee) :

papyrus - reed - clay

لطفا پسرم دروس 10 و 11 را مرور کند.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:1/21 Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What did you do yesterday?

3. Did you wash the car / have breakfast / do your homework?

 

 

امروز پس از warm up:

شعر صفحه ی 106 در کلاس تمرین شد.

لغات بالای صفحه ی 108 تدریس شد و spell آنها در کلاس تمرین شد.

صفحه ی 64 کتاب گرامر تدریس شد.

صفحات 65/66 کتاب گرامر در کلاس و در گروه انجام شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  104/107 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 104 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:120-123)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 106 را تمرین کند.

لطفا پسرم صفحه ی 99 کتاب کار را انجام دهد.

لطفا دیکته ی کلمات مشخص شده ی زیر به صورت شفاهی تمرین شود
( Spelling Bee) :

laugh - love -hate - live

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:1/20 Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What did you do yesterday?

3. Did you listen to music/ dance / read a book?

 

 

امروز پس از warm up:

Role Play صفحه ی 104 در کلاس تمرین شد.

شعر صفحه ی 106 در کلاس تمرین شد.

صفحه ی 107 از کتاب اصلی تدریس شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  107 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 104 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:120-123)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 106 را تمرین کند.

لطفا پسرم درس 12 را مرور کند.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:1/20 Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What did you do yesterday?

3. Did you listen to music/ dance / read a book?

 

 

امروز پس از warm up:

Role Play صفحه ی 104 در کلاس تمرین شد.

شعر صفحه ی 106 در کلاس تمرین شد.

صفحه ی 107 از کتاب اصلی تدریس شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  107 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 104 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:120-123)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 106 را تمرین کند.

لطفا پسرم درس 12 را مرور کند.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:1/20 Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What did you do yesterday?

3. Did you listen to music/ dance / read a book?

 

 

امروز پس از warm up:

Role Play صفحه ی 104 در کلاس تمرین شد.

شعر صفحه ی 106 در کلاس تمرین شد.

صفحه ی 107 از کتاب اصلی تدریس شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  107 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 104 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:120-123)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 106 را تمرین کند.

لطفا پسرم درس 12 را مرور کند.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:1/19 Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. What did you do on Firday?

3. Did you cook/ play/ watch TV?

 

 

امروز پس از warm up:

گرامر درس 13 صفحه ی 105 مرور شد.

صفحه ی 106 از کتاب اصلی تدریس شد.

شعر صفحه ی 106 در کلاس تمرین شد.

کتاب کار صفحات 97/98 در کلاس و در گروه انجام شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  104 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 104 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:120-122)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 106 را تمرین کند.

لطفا پسرم متن صفحه ی 102 را همراه با CD بخواند و تمرین های آن را انجام دهد.

 

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:1/15 Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. ٌWhen did Ancient Egyptians live?

3. Did they use Alphabet?

 

 

امروز پس از warm up:

صفحه ی 104 از کتاب اصلی تدریس شد.

انیمیشن Role Play صفحه ی 104  در کلاس دیده شد.

کتاب کار صفحات 96 در کلاس و در گروه انجام شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  104 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 104 تصاویر 1 و 2 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:120-121)

لطفا دیکته ی کلمات مشخص شده ی زیر به صورت شفاهی تمرین شود:

start - finish - love - hate

 

 ***پسر عزیزم هر جلسه کتاب داستان خود را همراه داشته باشد.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:1/14  Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

 

درس 12 مرور شد و بازی های آموزشی در کلاس انجام شد.

صفحات 102-103 درکلاس چک شد.

 به منظور تقویت مهارت های گفتاری و شنیداری در کلاس کارتون دیده شد.

 

 ***پسر عزیزم هر جلسه کتاب داستان خود را همراه داشته باشد.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:12/24  Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. Do you know Hirad?

3. What's he like?

 

 

امروز پس از warm up:

صفحه ی 35 کتاب داستان در کلاس خوانده شد و داستان مرور شد.

فیلم Fluency time  در کلاس دیده شد وصفحه ی 93 کتاب کار در کلاس انجام شد.

لغات درس های 10/11/12 همراه با بازی مرور شد.

پسرانم با هفت سین و مفاهیم مرتبط با آن آشنا شدند.

  1. Sabzeh (سبزه) – wheatbarleymung bean or lentil sprouts growing in a dish - symbolizing rebirth
  2. Samanu (سمنو) – sweet pudding made from wheat germ – symbolizing affluence
  3. Senjed (سنجد) – dried oleaster Wild Olive fruit – symbolizing love
  4. Seer (سیر) – garlic – symbolizing the medicine and health
  5. Seeb (سیب) – apple – symbolizing beauty
  6. Somāq (سماق) – sumac fruit – symbolizing (the color of) sunrise
  7. Serkeh (سرکه) – vinegar – symbolizing old-age and patience

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  96/92 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 92 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:113-117)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 94 را تمرین کند. (track 110)

لطفا پسرم متن صفحه ی 96 را همراه با CD بخواند و روخوانی و روانخوانی آن را تمرین کند.

لطفا پسرم صفحات 94/95 کتاب کار را انجام دهد.

 ***پسر عزیزم هر جلسه کتاب داستان خود را همراه داشته باشد.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:12/23  Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. Do you know Arsam?

3. What's he like?

 

 

امروز پس از warm up:

صفحه ی 98 از کتاب اصلی تدریس شد.

فیلم Fluency time  در کلاس دیده شد.

لغات و گرامر درس 12 مرور شد.

کتاب کار صفحات 91 و 92 در کلاس و در گروه انجام شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  96/92 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 92 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:113-117)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 94 را تمرین کند. (track 110)

لطفا پسرم متن صفحه ی 96 را همراه با CD بخواند و روخوانی و روانخوانی آن را تمرین کند.

لطفا پسرم صفحات 62/63 کتاب گرامر را انجام دهد.

 ***پسر عزیزم هر جلسه کتاب داستان خود را همراه داشته باشد.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:12/22  Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. Were you cheerful/miserable when you were 6?

2. Was he generous/mean when he was young?

 

 

امروز پس از warm up:

صفحه ی 97 از کتاب اصلی تدریس شد.

به منظور تقویت مهارت speaking بخش speaking صفحه ی 97 در گروه انجام شد.

کتاب داستان صفحه ی 34 در کلاس خوانده شد و داستان مرور شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  96/92 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 92 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:110-115)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 94 را تمرین کند. (track 110)

لطفا پسرم متن صفحه ی 96 را همراه با CD بخواند و روخوانی و روانخوانی آن را تمرین کند.

 ***پسر عزیزم هر جلسه کتاب داستان خود را همراه داشته باشد.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:12/21  Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. Did you have long hair when you were two? Do you have long hair now?

2. Was she pretty when she was 10?

3. Did she have grey hair when she was 10?

4. Does she have grey hair now?

 

 

امروز پس از warm up:

صفحه ی 96 از کتاب اصلی تدریس شد.

شعر صفحه ی 94 در کلاس و در گروه خوانده شد.

صفحه ی 90 کتاب کار در کلاس و در گروه انجام شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  96 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 92 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:110-113)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 94 را تمرین کند. (track 110)

لطفا پسرم متن صفحه ی 96 را همراه با CD بخواند و روخوانی و روانخوانی آن را تمرین کند.

 ***پسر عزیزم هر جلسه کتاب داستان خود را همراه داشته باشد.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:12/18  Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. Did you have a long hair when you were two? Do you have a long hair now?

2. Was she tall when she was 8?

3. Did she have short hair when she was 2?

 

 

امروز پس از warm up:

صفحه ی 95 از کتاب اصلی تدریس شد.

گرامر درس 12 مرور شد. 

شعر صفحه ی 94 در کلاس و در گروه خوانده شد.

کتاب داستان صفحه ی 33 در کلاس خوانده شد و داستان مرور شد.

به منظور تقویت مهارت های listening و speaking در کلاس کارتون دیده شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  92 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 92 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:107-112)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 94 را تمرین کند. (track 110)

لطفا پسرم صفحات 60 و 61 کتاب گرامر و صفحه ی 89 کتاب کار را انجام دهد.

 

 ***پسر عزیزم هر جلسه کتاب داستان خود را همراه داشته باشد.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:12/17  Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. َWere you shy when you were a baby? Are you shy now?

3. Did you have a long hair when you were five? Do you have a long hair now?

4. Was she friendly when she was 8?

5. Did she have long hair when she was 2?

 

 

امروز پس از warm up:

صفحه ی 94 از کتاب اصلی تدریس شد.

گرامر درس 12 مرور شد. 

شعر صفحه ی 94 در کلاس و در گروه خوانده شد.

کتاب داستان صفحه ی 32 در کلاس خوانده شد و داستان مرور شد.

صفحات 88/89 کتاب کار در کلاس انجام شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  92 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 92 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:107-110)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 94 را تمرین کند. (track 110)

لطفا پسرم صفحات 58 و 59 کتاب گرامر را انجام دهد.

 

 ***پسر عزیزم هر جلسه کتاب داستان خود را همراه داشته باشد.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:12/16  Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. َWere you chubby when you were a baby?

3. Are you chubby now?

4. Did you have a cellphone when you were five?

5. Do you have a cellphone now?

 

 

 

امروز پس از warm up:

صفحه ی 93 از کتاب اصلی تدریس شد.

spell لغات صفحه ی 92 در کلاس تمرین شد.

Role Play صفحه ی 92 در کلاس مرور شد.

صفحه ی 29 کتاب داستان در کلاس خوانده شد و پسرانم  به سوالاتی پاسخ دادند.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  92 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 92 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:107-109)

لطفا پسرم متن صفحه ی 90 را همراه با CD خوانده و روخوانی و روانخونی آن را تمرین کند.

لطفا پسرم صفحات 30 و 31 کتاب داستان را انجام دهد.

 

 ***پسر عزیزم هر جلسه کتاب داستان خود را همراه داشته باشد.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:12/15  Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. َWere you tall when you were a baby?

3. Are you tall now?

 

 

 

امروز پس از warm up:

صفحه ی 92 از کتاب اصلی تدریس شد.

spell لغات صفحه ی 92 در کلاس تمرین شد.

Role Play صفحه ی 92 در کلاس و در گروه انجام شد.

صفحه ی 86 کتاب کار در کلاس انجام شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  92 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 92 تصاویر 1 تا 2 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:107-108)

لطفا پسرم متن صفحه ی 90 را همراه با CD خوانده و روخوانی و روانخونی آن را تمرین کند.

 

 ***پسر عزیزم هر جلسه کتاب داستان خود را همراه داشته باشد.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:12/11   Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. Who made Petra?

3. Where there any train stations in Petra?

4. Where there any camels in Petra?

 

 

امروز پس از warm up:

صفحه ی 91 از کتاب اصلی تدریس شد.

گرامر درس 11 مرور شد.

شعر صفحه ی 85 در کلاس تمرین شد.

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  90 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 86 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:103-107)

لطفا پسرم متن صفحه ی 90 را همراه با CD خوانده و روخوانی و روانخونی آن را تمرین کند.

لطفا پسرم صفحه ی 57 کتاب گرامر را انجام دهد. و صفحات 84 و 85 کتاب کار را انجام دهد.

 

 ***پسر عزیزم هر جلسه کتاب داستان خود را همراه داشته باشد.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:12/10   Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. Who made Petra?

3. Where there any bus stations in Petra?

4. How did Petra become famous?

 

 

امروز پس از warm up:

Role Play صفحه 86 در کلاس تمرین و پرسیده شد.

صفحه ی 90 از کتاب اصلی و گرامر درس 11 مرور شد.

شعر صفحه ی 85 در کلاس تمرین شد.

صفحه ی 55 کتاب گرامر در کلاس انجام شد. 

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  90 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 86 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:103-106)

لطفا پسرم متن صفحه ی 90 را همراه با CD خوانده و روخوانی و روانخونی آن را تمرین کند.

لطفا پسرم صفحه ی 56 کتاب گرامر را انجام دهد.

 

 ***پسر عزیزم هر جلسه کتاب داستان خود را همراه داشته باشد.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس